Zwroty i reklamacje

Poniżej znajdziesz szczegółowe zasady zwrotów oraz reklamacji

 

Reklamacja

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), zwrócimy Ci równowartość ceny towaru lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Reklamacja w przypadku e-booków możliwa jest tylko przed użyciem przez Klienta linku umożliwiającego pobranie towaru.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem, opisu przyczyny reklamacji. 

Reklamowany towar wysyłany na koszt Sprzedającego nie jest przyjmowany, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz numerem zamówienia

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Szczęśliwy Biegacz
ul. Gałczyńskiego 3/2
25-409 Kielce

Zwrot towaru

Kupujący, będący konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania towaru. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest skuteczne, gdy zostało wysłane przed upływem tego terminu:

  • Mailowo na adres: olimpia@drogadozwyciestwa.pl

  • Listownie na adres:

Szczęśliwy Biegacz
ul. Gałczyńskiego 3/2
25-409 Kielce

Kupujący wysyła zwracany towar w stanie niezmienionym (nieuszkodzonym, nie noszącym śladów użytkowania), 
w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Aby zwrot był możliwy, konieczne jest dołączenie do zwracanego towaru numeru zamówienia.

Zwrot płatności następuje niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania  oświadczenia o odstąpieniu oraz zwracanego towaru przez Sprzedającego.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Szczęśliwy Biegacz
ul. Gałczyńskiego 3/2
25-409 Kielce

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz numer zamówienia.

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl